Αρχικη

Δραστηριότητες

.

ΟΙ "ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ" ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

.

Υπογραφή Πρωτοκόλλου Αδελφοποίησης του Σχολείου μας με το Γυμνάσιο Αποστόλου Παύλου Πάφου

.

Επίσκεψη του Γ3 στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου

.

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ

.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ - 21 ΜΑΡΤΙΟΥ

.

ΓΙΟΡΤΗ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ : «ΚΑΡΠΑ»

.

Αφιέρωμα στον Απελευθερωτικό Αγώνα της ΕΟΚΑ (1955-1959) στο Γυμνάσιό μας

.

"Μαθαίνω και διδάσκω τα Γερμανικά σε άτομα με ειδικές ανάγκες"

.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΜΝΗΜΕΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ UNESCO ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

.

Στα βήματα του Αριστοτέλη οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Νάουσας

Προγραμμα - "The Poet's society"

backgr-200Πολιτιστικό πρόγραμμα «The poet's society» με υπεύθυνη την Αλ. Γρίβα. Οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικά και θεατρικά παιχνίδια και προχώρησαν στην ανάλυση και την οπτικοποίηση του ποιητικού λόγου. Έπαιξαν μαύρο θέατρο «The blind men and the elephant» με θέμα την διαφορετικότητα της γνώμης και τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον κόσμο γύρω τους. Πατήστε Περισσότερα για την περιγραφή και παρουσίαση του Βίντεο, που έγινε με την τεχνική του μαύρου θεάτρου.

Περιγραφη του Video

Στο Βίντεο που ακολουθεί βλέπουμε τη δραματοποίηση ενός ποιήματος του John G Saxe ''The Blind Men and the Elephant'' (βιβλίο αγγλικών Β΄ γυμνασίου τάξη προχωρημένων σελ. 130), που έγινε με την τεχνική του μαύρου θεάτρου.

Στο ποίημα αυτό έξι τυφλοί θέλουν να ικανοποιήσουν την περιέργεια τους για το πώς είναι στην πραγματικότητα ένας ελέφαντας. Είναι φυσικό λοιπόν ο καθένας ψηλαφίζοντάς τον να βγάζει το συμπέρασμα ότι ο ελέφαντας μοιάζει με το κομμάτι που αγγίζει. Ως αποτέλεσμα ο κάθε τυφλός ερμηνεύει τον ελέφαντα με τον δικό του τρόπο που διαφέρει από αυτόν των υπολοίπων. Ο πρώτος νομίζει ότι ο ελέφαντας μοιάζει με τοίχο, ο δεύτερος με ακόντιο , ο τρίτος με φίδι, ο τέταρτος με κορμό δέντρου, ο πέμπτος με βεντάλια και ο έκτος με σχοινί.

Το ποίημα μιλάει για την διαφορετικότητα της σκέψης. Ο ποιητής προσπαθεί να μας πει ότι κάθε άνθρωπος ερμηνεύει τον κόσμο γύρω του με το δικό του προσωπικό τρόπο βασισμένο στις δικές του αισθήσεις, τη δική του οπτική και τις πληροφορίες που δέχεται από το περιβάλλον του. Σε κάποιο σημείο γράφει: ''each was partly in the right and all in the wrong'' που σημαίνει ότι ο καθένας μας κατέχει ένα κομμάτι της αλήθειας και ότι εάν όλοι μοιραζόμαστε τις απόψεις μας μπορούμε να κατανοήσουμε ολόκληρη την αλήθεια. Το να συνεργαζόμαστε όλοι μαζί είναι πιο αποτελεσματικό από το να ενεργεί κανείς μόνος:

 

Η πυλη του Υπ. Παιδειας

Επισκέψεις

403239
ΣήμεραΣήμερα150
ΧθέςΧθές95
Αυτή τη βδομάδαΑυτή τη βδομάδα150
Αυτό το μήναΑυτό το μήνα3671
Όλες τις μέρεςΌλες τις μέρες403239
Highest 06-10-2025 : 507

Διεύθυνση Β/θμιας Ν. Ημαθίας

Τυχαίες Φωτογραφίες

meteora-rans1.jpg

S5 Box